To content marketing ορίζεται ως μια στρατηγική προσέγγιση για τη δημιουργία και διανομή πολύτιμου, σχετικού και συνεπούς περιεχομένου που προσελκύει και δεσμεύει ένα σαφώς καθορισμένο κοινό με απώτερο στόχο την προώθηση κερδοφόρων ενεργειών των πελατών.

Το μάρκετινγκ περιεχομένου μπορεί να λάβει πολλές μορφές, όπως αναρτήσεις σε blog, βίντεο, infographics, χρήσιμες  δημοσιεύσεις  στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πολλά άλλα. Το κλειδί είναι η δημιουργία περιεχομένου που είναι σχετικό, χρήσιμο και ενδιαφέρον για το κοινό-στόχο και ταυτίζεται  που με τους  γενικούς στόχους ή κανόνες επικοινωνίας της επιχείρησης.

Το content marketing μπορεί να χρησιμοποιηθεί για:

Προσέλκυση και διατήρηση πελατών παρέχοντάς τους πολύτιμες πληροφορίες που θα βρουν χρήσιμες , διασκεδαστικές ή ενημερωτικές.

Να καθιερωθεί η επιχείρηση ως έμπειρος «ηγέτης» στον κλάδο της

Δημιουργία leads( νέων πελατών)  με τη συμπερίληψη προσκλήσεων προς δράση στο περιεχόμενο, πχ με κάλεσμα για εγγραφή στο newsletter.

Βελτίωση της δέσμευσης των πελατών προσφέροντας μια πλατφόρμα για συζήτηση και αλληλεπίδραση.

Αύξηση των πωλήσεων.

Το αποτελεσματικό content marketing  απαιτεί μια καλά καθορισμένη στρατηγική περιεχομένου που λαμβάνει υπόψη το κοινό-στόχο, τους στόχους της επιχείρησης και τους διαθέσιμους πόρους για τη δημιουργία και τη διανομή περιεχομένου.

 Απαιτεί επίσης δέσμευση από την επιχείρηση για τη δημιουργία περιεχομένου υψηλής ποιότητας με συνέπεια, αλλά και προθυμία προσαρμογής της στρατηγικής ανάλογα με τις ανάγκες που προκύπτουν  βάσει των αποτελεσμάτων.

 

 

  5 παραδείγματα περιεχομένου που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε:

Άρθρα:  Μία από τις πιο κοινές και αποτελεσματικές μορφές content marketing είναι το εταιρικό ιστολόγιο( blog ). Ένα ιστολόγιο επιτρέπει σε μια επιχείρηση να μοιράζεται πολύτιμες πληροφορίες και γνώσεις σχετικά με θέματα που αφορούν το κοινό  της.

 Για παράδειγμα, μια εταιρεία που πωλεί βιολογικά προϊόντα περιποίησης  δέρματος μπορεί να χρησιμοποιήσει το ιστολόγιό της για να μοιραστεί συμβουλές σχετικά με τη φυσική περιποίηση του δέρματος ή την υγιεινή του προσώπου.

 

Infographics: Τα infographics είναι ένας οπτικός τρόπος για την ανταλλαγή πληροφοριών και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να κάνουν τα πολύπλοκα δεδομένα πιο προσιτά και ενδιαφέροντα.

 Για παράδειγμα, μια εταιρεία συμβουλευτικών υπηρεσιών θα μπορούσε να δημιουργήσει ένα infographic που εξηγεί τους διάφορους τύπους φορολόγησης με  τους κινδύνους που κρύβει ο καθένας .

 

Βίντεο: Τα βίντεο είναι ένας ισχυρός τρόπος σύνδεσης με το κοινό και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να μοιραστούν παρουσιάσεις  προϊόντων, εμπειρίες πελατών, πλάνα από τα παρασκήνια και πολλά άλλα.

Για παράδειγμα, μια εταιρεία ανακαινίσεων μπορεί να δημιουργήσει μια σειρά με βίντεο που θα δείχνουν τις μεταμορφώσεις τύπου « πριν και μετά»  από έργα που αναλαμβάνουν.

E-books: Πρόκειται για εμπεριστατωμένους οδηγούς ή εκθέσεις που παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες για ένα συγκεκριμένο θέμα.

Για παράδειγμα, μια εταιρεία λογισμικού μπορεί να δημιουργήσει ένα ηλεκτρονικό βιβλίο που εξηγεί τα οφέλη της ηλεκτρονικής τιμολόγησης και τον τρόπο διαχείρισης πελατών.

 

Διαδικτυακά σεμινάρια: Τα διαδικτυακά σεμινάρια είναι ζωντανές ή μαγνητοσκοπημένες διαδικτυακές παρουσιάσεις που παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες για ένα συγκεκριμένο θέμα.

Για παράδειγμα, μια εταιρεία μάρκετινγκ μπορεί να διοργανώσει ένα διαδικτυακό σεμινάριο που θα διδάσκει στους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων πώς να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την προώθηση της επιχείρησής τους.

 

Αυτά είναι μερικά μόνο παραδείγματα των διαφορετικών τύπων content marketing  που μπορεί να χρησιμοποιήσει μια επιχείρηση για να προσεγγίσει και να δεσμεύσει το κοινό-στόχο της.

Εάν επιθυμείτε να συμπεριλάβετε ενέργειες  content marketing στην στρατηγική σας επικοινωνήστε μαζί μας για να φτιάξουμε ένα εξατομικευμένο πλάνο που ταιριάζει στις ανάγκες σας.

Αναλαμβάνουμε την δημιουργία βίντεο, εικόνας, ήχου, άρθρων και οποιασδήποτε άλλης σύνθετης μορφής περιεχομένου.

drinis.gr

Επικοινωνία

© 2024 – drinis.gr