Το μάρκετινγκ επιρροής ή influencer μάρκετινγκ  είναι μια στρατηγική μάρκετινγκ για τη συνεργασία με δημοφιλείς χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και άλλους δημιουργούς περιεχομένου που έχουν μικρή ή μεγάλη επιρροή σε κοινότητες διάφορων μεγεθών. Αυτή η συνεργασία περιλαμβάνει συνήθως κάποιο είδος συν-δημιουργίας περιεχομένου ή προώθησης της επιχείρησης από τον influencer στην κοινότητά του.

  Το μάρκετινγκ επιρροής λειτουργεί λόγω του υψηλού βαθμού εμπιστοσύνης που έχουν δημιουργήσει οι influencers με τους οπαδούς τους, και οι συστάσεις από αυτούς χρησιμεύουν ως μια μορφή κοινωνικής απόδειξης για τους υποψήφιους πελάτες μιας επιχείρησης.

Για να λειτουργήσει αποδοτικά αυτή η μορφή μάρκετινγκ θα πρέπει να ακολουθηθεί η παρακάτω ή ισοδύναμη διαδικασία:

  • Έρευνα για να βρεθεί ο/η κατάλληλος συνεργάτης που πληροί τα απαραίτητα κριτήρια.
  • Ορισμός χρηματικού ύψους επένδυσης, στόχων και στρατηγική διαχείρισης του έργου.
  • Να δημιουργηθεί το κατάλληλο μήνυμα και μακροπρόθεσμος στόχος του έργου.
  • Μετά το πέρας της εκτέλεσης να ληφθούν υπ’ όψιν τα αποτελέσματα και να αξιολογηθεί η καμπάνια.

 Εάν ενδιαφέρεστε να προσθέσετε ενέργειες  influencer μάρκετινγκ  στο μίγμα του δικού σας μάρκετινγκ επικοινωνήστε μαζί μας για να βρούμε μαζί το πλάνο που σαι ταιριάζει.

drinis.gr

Επικοινωνία

© 2024 – drinis.gr