Τι κερδίζει μια επιχείρηση όταν είναι τεχνικά αυτόνομη σε διαδικασίες marketing.
Savvas Drinis
28 Ιανουαρίου 2023
Οι διαδικασίες marketing χωρίζονται σε τρεις μεγάλες κατηγορίες.
Πρώτον, η προετοιμασία, δηλαδή η επιχείρηση να εντοπίσει τις ανάγκες της και να οργανώσει ένα πλάνο για να επιλύσει τυχόν προβλήματα. Π.χ. οι πωλήσεις των προϊόντων της σε ηλικίες 18-44 είναι ιδιαίτερα χαμηλές, γι’ αυτό θα αποφασίσει να τρέξει διαφημίσεις στο instagram.
Δεύτερον, η εκτέλεση, δηλαδή να βρεθούν όλα τα απαραίτητα μέρη που απαιτεί η ενέργεια και στη συνέχεια να ολοκληρωθεί. Π.χ. να γραφτεί το σενάριο της διαφήμισης, να γίνει επικοινωνία με γραφίστα ή βιντεογράφο, να ετοιμαστεί το υλικό και η διαφήμιση να τρέξει μέσω instagram stories με προορισμό το site της επιχείρησης.
Τρίτον, ο έλεγχος αποτελεσμάτων, δηλαδή μέσω των δεδομένων που προέκυψαν να γίνει η κατάλληλη ανάλυση που θα υποδείξει εάν η καμπάνια πέτυχε ή όχι, και να προγραμματιστούν οι επόμενες ενέργειες. Π.χ. να μετρηθεί το κόστος απόκτησης νέων πελατών, να γίνει σωστή εκμετάλλευση των νέων ατόμων που έδειξαν ενδιαφέρον στην επιχείρηση χωρίς να προχωρήσουν σε αγορά κτλ.
Αναλαμβάνουμε την εκπαίδευση του προσωπικού της επιχείρησης σας με σκοπό να είναι σε θέση να ολοκληρώσει όλες ή μέρος των ενεργειών που απαιτούνται στις διαδικασίες marketing.